Klantendienst en garantie
Heb je een vraag over je bestelling, producten of iets anders? Neem dan contact met op met onze klantendienst of bezoek een van onze winkels. Wij helpen je graag.
Je kan onze klantendienst het vlotst bereiken via het contactformulier hier op de webshop. Vul alles volledig in, zo kom je meteen bij de juiste dienst terecht.
Neem contact op
Op deze pagina vind je meer informatie over:
Garantie
Bij Zorg&Meer geven we om elk product. Daarom checken we elk product grondig. Het kan gebeuren dat een product toch niet helemaal is of werkt zoals je wenst. In dat geval kan je onze klantendienst contacteren of beroep doen op de fabrieksgarantie.
De fabrieksgarantie ligt anders per product, want is afhankelijk van de producent of leverancier. Neem contact met ons op, dan zoeken wij uit welke garantietermijn geldt. Bij aankoop van een product kan je steeds de garantietermijn navragen.
Lees onze algemene voorwaarden om meer te weten te komen over je rechten als consument.
Is je product defect of beschadigd?
Gaat je hulpmiddel stuk, dan zijn er verschillende opties. Zo kunnen wij het product bij jou thuis komen herstellen. In dat geval betaal je een klein bedrag voor de transportkosten en werkuren.
Wil je beroep doen op de fabrieksgarantie, dan neem je best contact op met ons. Wij zoeken het graag voor jou uit. Let wel op dat de garantietermijn verschilt per product en/of per leverancier.
Om een product te retourneren moet het voldoen aan een aantal voorwaarden.