Levering
Wij geven om jou. Daarom doen we er alles aan om onze leveringen en installaties zo snel en vlot mogelijk te doen verlopen. Hier vind je alles terug over de manier waarop onze artikelen bij jou thuis geraken.
Mogelijkheid levering
Er zijn verschillende manieren waarop onze producten bij jou thuis kunnen geraken:
- Je haalt ze op in een Zorg&Meer winkel;(gratis)
- Je haalt ze op in een Zorg&Meer-punt (kantoor van Solidaris);(gratis)
- We leveren het product bij jou thuis;
Of het zijn grote producten , zoals bijvoorbeeld een ziekenhuisbed of loopband, die niet in een kantoor worden geleverd of sowieso geïnstalleerd worden door onze techniekers.
Tarieven
Wil je een product bij jou thuis laten leveren? De leveringskost bedraagt 10 euro, zowel voor leden als niet-leden.
Een installatie kost 20 euro voor een lid, 40 euro voor een niet-lid. Levering met installatie kost dus voor een lid 30 euro en voor een niet-lid 60 euro.
Voor dringende leveringen (dezelfde dag, in de avond, weekend, feest- of brugdagen)is het dubbel tarief.
Voor leveringen buiten België worden extra kosten in rekening gebracht. Informeer voor het juiste tarief bij onze klantendienst.
Kom je het product ophalen in een Zorg&Meer-punt (kantoor van Solidaris) betaal je geen leveringskost.
Een installatie kost 20 euro voor een lid, 40 euro voor een niet-lid. Levering met installatie kost dus voor een lid 30 euro en voor een niet-lid 60 euro.
Voor dringende leveringen (dezelfde dag, in de avond, weekend, feest- of brugdagen)is het dubbel tarief.
Voor leveringen buiten België worden extra kosten in rekening gebracht. Informeer voor het juiste tarief bij onze klantendienst.
Kom je het product ophalen in een Zorg&Meer-punt (kantoor van Solidaris) betaal je geen leveringskost.
Retourneren / Defect
Is een van je aangekochte producten (bv. een elektrische scooter, hometrainer …) stuk en wil je het laten herstellen? Dat kan!
Neem contact op met ons via ons contactformulier. Dan kunnen we samen afspreken hoe we het product kunnen herstellen. Ofwel kan je het product afgeven bij een Zorg&Meer-winkel of Zorg&Meer-punt (kantoor van Solidaris). Ofwel komen wij het bij jou thuis ophalen.
Is het product niet wat je ervan had verwacht? Je kan het product retourneren, onder bepaalde voorwaarden.
Neem contact op met ons via ons contactformulier. Dan kunnen we samen afspreken hoe we het product kunnen herstellen. Ofwel kan je het product afgeven bij een Zorg&Meer-winkel of Zorg&Meer-punt (kantoor van Solidaris). Ofwel komen wij het bij jou thuis ophalen.
Is het product niet wat je ervan had verwacht? Je kan het product retourneren, onder bepaalde voorwaarden.
Levertermijn
Als je een product bestelt, dat geleverd én geïnstalleerd wordt, nemen we contact op met jou om ervoor te zorgen dat we langskomen op een passend moment.
Voor andere producten geldt een standaard levertermijn van maximum 5 werkdagen. Indien mogelijk nemen we contact met je op om de levering af te spreken.
Indien je kiest voor een levering in een kantoor van Solidaris, hou dan zeker ook rekening met de openingsuren van dat kantoor.